Checkar ut från ITV Studios Nordic.

På fredag är det dags, efter 5 år med fantastiska minnen checka ut från ITV Studios Nordic.
Det är dags att gå vidare, och det känns sjukt bra må jag säga.
Har vart med om en otrolig resa, började när Silverback precis hade blivit Silverback då de tidigare hade vart Talpa Scandinavia, som några år senare blev ITV Studios Nordic. Jag har fått möjligheten att utvecklas som människa, träffa helt underbara kollegor och framförallt lärt mig allt om TV-produktion, ett ämne som var helt totalt nytt för mig för 5 år sedan.
Sitter och tänker på alla resor jag har fått vara med om, totalt under dessa 5 år har jag vart utomlands närmare 2,5 år totalt inklusiver mitt privata resande.
Jag är 3 Robinsonproduktioner rikare och ett Kändisdjungeläventyr rikare. Och sen ska vi inte tala om alla fantastiska svenska produktioner som jag har fått vara med om.
Men som sagt på fredag går jag ut genom dörren och sätter mig i bilen mot bästkusten och får njuta av en veckas ledighet innan mitt nya äventyr börjar.
Mot Strix och Farmen!
Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0