Sjukt mycket!

Fasen det är full gas nu för tiden. Tillbaka till verkligheten gick snabbare än jag trott!
Det har vart fullt ös ända sedan jag satte min fot i Stockholm igen efter att ha vart borta i 3 månader. Man ska hinna träffa alla underbara människor som man saknat, hinna med jobbet och samtidigt komma i ordning i lägenheten igen.
I morgon går jag in på sista arbetsveckan på ITV Studios Nordic som har vart mitt hem det senaste 5 åren, på fredag tar jag farval för en stund och byter ut tropiska sandstränder mot en bondgård. Ser mycket fram emot detta.
I morgon sätter jag mig på tåget norr ut för en liten utflykt, och har lovat Jenny att det är dags för att ta årets första dopp, kommer bli kallt! Mycket kallt, är ju van vid 30-gradigt fillipino vatten!
Men innan dess så blir det en lång dag i soffan med massa filmer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0