Åka hem!

Det är dags att bege sig hemåt efter 13 veckor i Asien, dags att komma tillbaka till verkligheten. Ser fram emot att få göra sådana enkla saker som att laga mat, handla, städa och tvätta. Detta kanske låter helt sjukt att jag saknar dessa saker men när man har levt helt uppassad under så här lång tid så känner man sig förslappad. Framförallt ser jag fram emot att kunna prata svenska och inte någon tattig asiatisk-engelska :)

Har spenderat de senaste 4 dygnen i Kina och Peking, shopping har vart huvudaktiviteten men mycket annat har oxå hunnits med, var på Beijing Zoo och kollade in pandorna, har glidit omkring och bara turistat lite allmänt. Sen får vi ju inte glömma att vi fick åka med världens snabbaste tåg mellan Tianjin och Beijing.

Väskorna är packade och vi beger oss mot flygplatsen inom nån timma, och sen är det mot Europa som gäller, först Amsterdam och sedan vidare till Göteborg där mamma väntar :)

Så än en gång, tack för dessa 3 månader, 4 länder har besökts och jag är grymt nöjd med precis allt som jag upplevt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0