Riva, bära och svära...

Har precis kommit ner till Borås eftersom jag flydde min lägenhet och en mastodontrenovering av mitt kök. I torsdags så rev jag ut hela köket med hjälp av en kille som kom och köpte det, i fredags bar jag 200 kg kakel upp till min lägenhet, och i lördags var vi hela dagen på Ikea och inhandlade det nya köket. Herregud vad mycket det blev, 5 vagnar och då är inte ens vitvarorna inräknade :)
 
Men än så länge är jag sjukt nöjd över allt jag har åstakommit :) vet inte hur många gånger jag har peppat upp mig själv genom att slå mig i bröstet ellet klappat mig på axeln och sagt : - Detta klarar du, det är lätt som en plätt!!!
 
 
Men nu är det snickarnas tur att bila upp golvet, lägga golvvärme och nytt klinkergolv.. Taket skall sänkas och spottar skall in :) åker hem igen när det är dags att montera köket. Och tack gode gud för att jag vlade att fly just i dag för nyss så ringde dom och ville leverera alla vitvaror i morgon, men som tur är fixar snickarna detta!
 
Så HEJDÅ gamla kök med det fantastiska fula röda klinkergolvet med vit fog!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0